wiadomość mailowa

Temat przeniesiony do archwium.
witam,
mam do napisania wiadomość mailową, która powinna wynosić 120słów. Szczerze powiem, że nie potrafię uzyskać takiej ilości słów. Bardzo prosiłabym o pomoc w napisaniu tego listu. Oto treść:
W sklepie internetowym <achates en linge> zamówiłeś koszulkę. Po przyjściu paczki okazało się, że koszulka nie spełnia Twoich oczekiwań. Wyślij do <achates en linge> wiadomość mailową, w której:
-poinformujesz o dotychczasowym zadowoleniu z ich usług i sprecyzujesz cel swojego listu,
-opiszesz, co zamówiłeś i wyjaśnisz, dlaczego przysłany towar nie spełnia twoich oczekiwań,
-zapytasz, czy można rozwiązać ten problem i jaka jest propozycja firmy,
-poprosisz o szybką odpowiedź i wyrazisz nadzieję na przyszłą pomyślną współpracę.

z góry byłabym wdzięczna za pomoc,
dziękuję i pozdrawiam.
to są moje wypociny :)

Bonjour, je m'appelle XYZ. Je suis un client votr un magasin le internet (tak napiszę 'sklep internetowy'?) <<achates en lingr>>. Souvent j'achete chez vous les vetements. Toujours j'ete contente avec vous services. Je voudrais rande le produit qui j'a achete avec vous.
J'ai commande une chemise. Une chemise venu dans une couler blanc, j'ai commande rouge.
Ou peut denouer cette probleme? Quel est votre proposition?
S'il vous plait reponde rapidement.

Ale śmiesznie się czyta takie coś :D Nigdy nie wiedziałam, jak poprawiać błędy znajomych, bo nie wiedziałam, co mają na myśli :D I tutaj też nie wiem. Daj po polsku to, co napisałaś. Będzie łatwiej temu, kto będzie ci poprawiał. Ja się nie podejmę takiego wyzwania.

Co do listu, to był on teraz na maturze próbnej z operonu. Miałam 9/10 punktów, bo... miałam za dużo słów :P
Ehh... nie mam co robić :P Wróciłam. Chociaż tak na szybkiego mogę spróbować. Kilka błędów na pewno zostanie, ale kilka poprawię.

Bonjour, je m'appelle XYZ. Je suis (un?/-) client de(/dans?) votre magasin d'internet <<achates en lingne>>. J'achète souvent des vêtements chez vous. J'ai toujours été contente de vos services. Je voudrais rendre un produit que j'ai acheté chez vous le dernier samedi.
J'ai commandé une chemise. Vous m'avez envoyé une chemise blanche. J'en ai commandé une rouge. Pouvez-vous me dire comment je peux résoudre ce problème? Quelle est votre proposition?
J'attends votre reponse le plus vite possible.

Jak chcesz, żeby ten list był idealnie bezbłędny, to poproś jeszcze kogoś o sprawdzenie.
edytowany przez Villon13: 12 sty 2011
Trochę mało słów masz teraz patrzę :P Nie mogę już edytować wpisu, więc dodam jeszcze parę zdań od siebie w tym liście (niech ktoś sprawdzi)

Bonjour, je m'appelle XYZ.
Je suis (un?/-) client de(/dans?) votre magasin d'internet <<achates en lingne>>. J'achète souvent des vêtements chez vous. J'ai toujours été contente de vos services. Je ne veux pas que cela se changera.
Je vous écris parce que je voudrais rendre un produit que j'ai acheté chez vous le dernier samedi.
J'ai commandé une chemise. Vous m'avez envoyé une chemise blanche dont je ne suis pas contente car j'en ai commandé une rouge. Pouvez-vous me dire comment je peux résoudre ce problème? Quelle est votre proposition?
J'espère que mon problème est important pour vous et que j'acheterai encore beaucoup de produits chez vous. J'attends votre reponse le plus vite possible.
dziękuję uprzejmie za pomoc :)
Temat przeniesiony do archwium.