une description de mon amie

Temat przeniesiony do archwium.
Hej,potrzebuje kogoś, kto pomógłby mi w napisaniu krótkiego opisu mojej przyjaciółki = jest kilka fraz których nie potrafię sama napisać i sprawdził błędy w tym, co wymyśliłam:

Une de mes meilleures amies est Marta. C'est une fille très jolie. Elle est assez petite et un peu potelée. Elle a de courte chevux châtains et des yeux brun avec de longs cils. (Ma też bardzo jasną cerę i piegi na policzkach).
En ce qui concerne la personalité de Marta, c'est une fille très dynamique et gaie. Elle bavarde et optimiste. (Ona zawsze stara się widzieć we wszystkim dobre strony). Elle est une de mes meilleures amies parce qu'elle me connait le mieux et elle est pleine de compréhension . (Zawsze mogę liczyc na jej pomoc). Nous avons le même humour et des loiirs communs. Par example nous nous interessons à musique et nous souvent allons au concerts du jazz ensemble

Wielkie dzieki,
zosia
Aaaa... Miało być oczywiście Elle EST bavarde...
Hej, pomóżcie, mi!!! Ja naprawdę pilnie tego potrzebuje!
Marta est ma meilleure amie. (...) elle a des courts cheveux (...) des yeux bruns (...) elle a le teint clair et les taches de rousseur sur ses joues. elle est bavarde (...) je peux toujours compter sur son aide (...) le sens de l'humour (...)souvent, nous allons ensemble aux concerts du jazz.

Mozliwe ze cos ominelam bo szybciutko pislaam tazke poczekaj jeszcze na czyjas pomoc ;)

powodzenia
jeszcze 1 zdanie: "ona zawsze stara się widzieć we wszystkim dobre strony". I jeszcze mam pytanko: czy pierwsze zdanie - une de mes meilleures amies est Marta - jest złe? Chodziło mi o coś w stylu: jedną z moich najlepszych przyjaciół jest Marta...
chodzi o to ze to moje jakos tak lepiej brzmi... wg mnie jest lepsze. po prostu.

ona zawsze stara się
>widzieć we wszystkim dobre strony = elle voit generalement le bon cote des choses.
moiwac ze ona jest optymistka mozesz dorzucicc incorrigible = elle est optimiste incorrigible(niepoprawna)

tam gdzie masz zdanie ze zawsze mozesz liczyc na jej pomoc mozesz jeszcze dorzucic: elle sait trouver une solution a chaque situation, meme si le probleme semble difficile a resoudre ( ona umie znalezc rozwiazanie w kazdej sytuacji nawet jesli problem wydaje sie trudny do rozwiazania) mozesz jeszcze dorzucic : dans des moments difficiles elle ne perd jamais son courage ( w trudnym momentach nie traci odwagi)


mozesz zakonczyc w ten sposob: J'aime passer le temps libre avec elle. c'est une personne sur qui je peut compter et a laquelle je peux faire confiance. C'est ma meilleure amie.


powodzenia

Ps. przeparszam za delikatny chaos ale mam nadziej ze sie polapiesz :)
Połapię się, połapię! Ślicznie Ci dziękuje
:-)
Temat przeniesiony do archwium.

 »

Życie, praca, nauka