Proszę bardzo pilnie o sprawdzenie!!!!!!!!!

Temat przeniesiony do archwium.
Mam problem. Napisałam krótkie wypracowanie ale wiem, że nie jest zbyt poprawne (i trochę nie na temat:) ) Temat opowiadania powinien brzmieć : "Une semaine de vacances". MAm go na jutro!!! Bardzo prosiłabym kogoś o poprawienie błędów i dodanie czegoś od siebie do opowiadania. Byłabym naprawde wdzięczna
Opowiadanie: Comme chaque fois ainsi et maintenant notre tante nous a invite sur les vacances de Pàques en France. Je et ma soeur sommes allons à la gare et nous avons lu l'horaire des trains.J'ai pris le train.Pour moi,le train est plus confortable que le bus.J'ai achète les billet avec réduction un aller retour. Le train est arrivé à 10 heures. Nous avons pouvons une correspondance à Varsavie. Le terminus a est à Paris. Nous sommes allons ou magasin avec vetements. J'ai achéte chemisier pour notre tante sur cadeau. Nous sommes allons ou restaurant et j'ai commande le déjeuner. Ensuite notre tante nous a invite sur excursion batean. (....) Je crois que Paris est plus bean que Varsavie.
Wiem, ze niezbyt ciekawe , ale na moim poziomie francuskiego to i tak duzo. Jeszcze raz chcę bardzo prosić . To PILNE!!!!!!!!!!!!!!! (Jeśli ktoś doda coś od siebie to dziękuję z góry)

 »

Pomoc językowa - tłumaczenia