Wywiad z dziennikarzem na temat wakacji

Temat przeniesiony do archwium.
Prosze was bardzo o pomoc albo napisanie 15 zdan ta temat jak w temcie. Zrobilbym to sam ale jestem z francuskiego zielony. :( Przenioslem sie do innej klasy w tym roku i to moja pierwsza stycznoc z tym jezykiem. Próbowalem nauczycielce wyjasnic swoja sytuacje, ale ona sie uparła. Powiedziała ze jak tego nie napisze to bede zagrożony. Więc bardzo was prosze o pomoc :|

Pozdrawiam
sluchaj, czy myslisz ze masz do czynienia z debilami?! jesli sam ejszcze na to nie wpadles to kolejny raz CIE uswiadamiam- nikt tego za Ciebie nie napisze! Nie raczyles nawet napisac tego po polsku wiec sorry ale nie licz ze ktos spedzi kilka godzin najpierw na wymyslenie a potem na przetlumaczenie! Jak tak bardzo Ci na tym zalezy i ani nie chce Ci sie napisac po polsku ani troche sie pomeczyc z napisaniem po francusku to idz sobie do tlumacza, w koncu oni od czegoś są...
A ja trochę nie rozumiem sytuacji... Debilem jest chyba nauczycielka...
Ja też troche rozumierm sytaucję, więc mogę zacząć :)

J: Alors, dis-moi où tu as passé tes dernières vacances?
-En juillet, je voyageais à travers toute la Pologne. J'ai ainsi visté Kraków, Zakopane, Warszawa, et quelques autres villes
J: Laquelle t'a plu le plus? Et bien pourquoi?
-Je pense que la plus belle, c'est Cracovie. Pourquoi? Je ne sais pas exactement... J'y ai vu beaucoup de monuments tels que le fameux Dragon, La Place Centrales et bien sûr le château royal Wawel... C'était magnifique...
j: Je comprends, et puis tu est allé où?
Le reste de mes vacances j'ai passé chez ma grand-mère à Olsztyn, où j'avais habité quelques ans auparavant. Je m'amusais avec mes amis d'enfance. à vrai dire, la ville a beaucoup changé depuis ma dernière visite...

Reszte niech dokombinuja inni, mam nadzieje ze chociaz troche pomogłem... A tak wogole to mozesz powiedziec nauczycielce, że jest debilem :P
miało być oczywiście *la Place Centrale [bez 's'] :)

« 

Pomoc językowa

 »