tekst do sprawdzenia i pomocy...

Temat przeniesiony do archwium.
1. Moi aussi, je suis contre les zoos. Les animaux n'ont pas d'espace et dans certains zoos, ile ne sont meme pas soignes correctement. Les zoos amenent aussi la creation d'un marche des animaux. Dans certains pays, des especes ont preasque disparu parce qu'elles ont ete chassees pour etre vendues a des zoos.
2. Il y a deux types de zoos. il ya zoos dans les villes ou les animaux sont enfermes dans de petites cages parfois dans des conditions horribles. Je suis contre ce type de zoos. Mais il y aussi les reserves ou les animaux vivent dans des conditions presque naturalles. Cela perment souvent de proteger des especes menacees.
3. Moi, je suis pour les zoos. Maintenant, dans les zoos, les animaux ont plus de place. Ils ne sont plus dans des cages mais dans des fosses ou ils peuvent bouger. Je crois aussi que les zoos sont tres utiles. Ils permenttent a des millions de gens de voir des animaus qu'ils ne verraient pas autrement.

1. Ja również jestem przeciwnikiem zoo, Zwierzęta nie mają przestani w niektórych zoo. Nie są właściwie pielęgnowane. Zoo prowadzą również tworzenie rynku zwierząt. W niektórych krajach wolna przestrzeń prawie zanikła, ponieważ są one łapane latem na sprzedaż do zoo.

2. Są dwa typy zoo. Są zoo w miastach, gdzie zwierzęta zamykane są w klatkach, czasem w strasznych warunkach. Jestem przeciwnikiem takiego typu zoo, ale są rownież wyjątki, gdzie zwierzęta żyją w warunkach prawie naturalnych. (..... Tu dalej nie mam pojęcia :/)

3. Ja jestem dla zoo ??? Teraz w zoo zwierzęta mają lepsze miejsce. Są one nieco lepsze niż klatki, ale ... i tu dalej tez się gubię ...

Jak ktoś może to niech sprawdzi i poprawi... z góry thx.
Odrazu widać że za dużo koxujesz a za mało się uczysz , puknij się w łeb zwłaszcza że i tak masz wysuszoną rure.

« 

Pomoc językowa - Sprawdzenie

»

Życie, praca, nauka