prosze o pomoc

Temat przeniesiony do archwium.
bardzo prosze kogos o pomoc w przetlumaczeniu kilku zdan na francuski....BARDZO CIE KOCHAM, CHCE SPęDZIC Z TOBA RESZTE ZYCIA, TO PRAWDZIWE SZCZESCIE MIEC CIEBIE OBOKK SIEBIE...JESTES MOIM SKARBEM-DZIEKUJE ZE JESTES.....KOCAHM CIE....
z gory bardzo dziekuje i jezeli moglby ktos mi pomoc w wymowie gdyz jestem poczatkujacym uczniem i zapewne nie potrafilabym nawet tego przeczytac poprawnie.
DZIEKI
Je t'aime tres fort, Je veux passer une reste de ma vie avec toi. C'est un bonheur veritable de t'avoir a mes cotes. tu es mon tresor, merci que tu existes, je t'aime
Mam ogromną prośbę - prosze o przetłumaczenie zdania na jezyk polski..lub chociaż pojedyńczych wyrazów : Tkt chausete je reviendraî. z góry dziękuję.
Ja niestety nie znam francuskiego...wiec przykro mi ale nie mogę pomóc:(
wielkie dzięki-teraz tylko nauka kilku zdań i romantyczne chwile w paryżu-DZIĘKI:):)
kurde wlasnei staram sie to przeczuytac poprawnie ale niestety chyba mi nie wychodzi-nie chcialabym zawracac glowy ale potrzebuje podpowiedzi jak to sie wymawia:(
hej=)
Ż(e) tem tre for, ż(e) v(e) pase (u)n rest d(e) ma wi awek tła. Set ę bon(e)r weritabl d(e) tawłar a me kote, t(u) e mą trezor, mersi q(e) t(u) egzist, ż(e) tem.
(e)-ulozenie ust jak do "u" ale wymawianie "i"
(e) -ulozenie usta jak do "u: ale wymawianie "e"


Tkt chausete je reviendraî
tkt to skrot od "ne t`inquiete pas"-nie martw sie
chaussette-skarpetka, ale z kontekstu zdania musi to byc jakis pieszczotliwy zwrot
je reviendrai-wroce,powroce
czyli "nie martw sie , skarpeteczko, powroce"
:D
:) no to przynajmneij teraz glupot nie powiem :0) dzieki:) mimo ze jestem w pracy ale poucze się:) DZIĘKI WSZYSTKIM-fajne jest te forum-nie mialabym nawet kogo prosic o pomoc a widze ze tutaj kazdy chetnie pomaga-jestem mile zaskoczona:)