pomocy :( - małe zdanie svp :(

Temat przeniesiony do archwium.
jak powiedziec - "staram sie poswięcac duzo czasu nauce francuskiego - właczjąc w to oglądanie TV5MONDE et Rumeurs of course (oczywiście) " :) - zeby to mialo taki wydzwięk właśnie jak angielskie of course
wykulałam tyle sama -
je m’efforce de consacrer au francais beaucoup du temps
błagam o pomoc
J'essaie de consacrer beaucoup de temps à l'étude du français en regardant les émissions de TV5Monde et Rumeurs bien sur/bien évidemment.
Pozdrawiam
a napewno - en - bedzie sugerowalo "właczając"? bo nie chce ze by wyszlo ze moja nauka to tylko tv..;P?
a i jeszcze jedno przy okazji - mam duzo do zrobienia - to bedzie - j'ai beaucoup de faire ou je fais beaucoup ou je dois faire beaucoup?
J`ai beaucoup (de choses) à faire.
dzieki Anne a pomozesz mi jeszcze z tym -
J’ai beaucoup à faire mais j'essaie de consacrer beaucoup de temps à l'étude du français en regardant les émissions de TV5Monde et Rumeurs bien évidemment

- wydaje mi sie ze - en regardent les emissions de tv5monde et rumeurs bien evidemment - mogę wziac w nawias i wstawic "aussi" zeby brzmialao to po polskiemu tak -

"mam duzo do zrobienia ale staram sie poswiecac duzo czasu na nauke francuskiego ( takze ogladajac tv5 i rumeurs oczywiscie )"
byloby dobre?:)
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Ogłoszenia

 »

Pomoc językowa