Proszę o sprawdzenie, to pilne

Temat przeniesiony do archwium.
Witam,
Czy ktoś byłby tak uprzejmy i mógł sprawdzić poprawność tesktu? Jest wersja francuska i polska. Bardzo zależy mi na czasie.
Z góry dziękuję!

Je comprends très bien votre preoccupation/doute, choisissez la bonne personne est difficile et nous n'a jamais vraiment savoir qui va prendre soin de nos enfants. Quant à Justine, elle est responsable et chaleureuse. On pourrait compter sur elle et lui faire confiance. Mes enfants l’ont aime beaucoup et après avoir quitté ils nous ont demandé d’elle. Elle est intelligente et sociable. Justyna a nous accompagne dans les partis de la famille et parfois traitées avec la fille de ma sœur. Dans l'été je travaille avec ma femme dans le restaurant donc nos heures de travail ne sont pas fixés, mais nous pouvions toujours compter sur Justin et nous saviez que tout cela va fonctionner avec nos enfants.
Pendant la journée, elle a pris les enfants à la plage ou la piscine et les enfants n'ont jamais du mal ou des problemes. Les soirées……et le dîner
Elle nous aidait dans les taches menageres legers comme debarasse la table, lavage etc comme une membre de famille, l'important était pour nous d'être bien soigné les enfants. Nous voudrions que nous l'avons pris à nouveau en tant que fille au pair, mais en avril, nous allons se demenager en Australie et nous serons là pour au moins 3 ans.

Polska wersja:

Jeśli chodzi o Justyne, jest ona odpowiedzialną i ciepłą osobą. Moglismy na niej polegać i jej zaufać. Dzieci bardzo ją polubiły i po jej wyjeździe pytały się kiedy nas odwiedzi. To inteligentna i towarzyska osoba, towarzyszyła nam w przyjęciach rodzinnych i czasami zajmowała się córką mojej siostry. Latem pracujemy z żoną w restaruacji zatem nasze godziny pracy nie są stałe, jednak zawsze mogliśmy polegać na Justynie i wiedziliśmy, że w czasie gdy pracujemy ona zajmię się naszymi dziećmi. W ciągu dnia zabierała je na plaże lub na basen i dzieciom nigdy nic złego się nie stało. Wieczorami dbała o kąpiel i kolacje. Pomagała w lekkich porządkach domowych, chociaż to nie był jej obowiązek. Chętnie przyjelibysmy ją kolejny raz jako fille au pair, ale w kwietniu przeprowadzamy się do Australii i zostaniemy tam przynajmniej 3 lata.

« 

Życie, praca, nauka

»

Pomoc językowa - Sprawdzenie