Prośba o przetłumaczenie

Temat przeniesiony do archwium.
Uprzejmie proszę o przetłumaczenie tegoż regulaminu na francuski. Po polsku - umiem perfekcyjnie, ale z francuskim już na pierwszym zdaniu pojawiły się problemy.

§ Twoje konto i nazwa


> Zanim założysz konto – przemyśl swoją nazwę użytkownika. Kiedy twój nick Ci się znudzi – jedynym sposobem zmiany twojego nicku jest ingerencja administratora. Poproś go o to, na pewno Ci pomoże.
> Nicki mogą zawierać przekleństwa i wulgaryzmy, pod warunkiem że żaden z użytkowników nie zgłosi faktu że czuje się obrażony. Wtedy zmieniany nick bez zgody jego posiadacza.
> Nie ma dużych ograniczeń co do ilości kont ale jeżeli jedna osoba ma ich dużo – są usuwane.
> W sygnaturach można wstawiać adresy blogów, kont na Youtube, Facebook, MySpace i Twitter. >Reklamowanie stron i for o podobnej tematyce jest zabronione. Inne forum, strona może nawiązać z nami współpracę, z czego korzyści czerpać będą obie strony.


§ Zakładanie tematów i pisanie postów


> Sprawdź przed założeniem tematu czy nie istnieje podobny albo taki sam. Jeżeli tak – przywróć do życia ten stary.
> Staraj się zakładać tematy we właściwych miejscach. Jeżeli twój temat do żadnej sekcji nie pasuje – załóż go w sekcji „Off-Topic”.
> Posty nie na temat będą przenoszone do odpowiednich działów.
> Nie używaj koloru czerwonego (dla administratorów) i niebieskiego (dla ewentualnych moderatorów). Reszta barw jest do twojej dyspozycji.
> Nie ubliżaj innym użytkownikom. Nie powoduj złej atmosfery.
> Kiedy chcesz wstawić grafikę – użyj znacznika „Spoiler”. Używaj go także wtedy kiedy chcesz wstawić ukrytą informacje np. fabułę najnowszego odcinka.
> Wszystkie posty administratorów i moderatorów należy traktować jak posty użytkowników – chyba że administrator napisze inaczej (w sytuacji kiedy przywołuje kogoś do porządku, prosi o coś zaznacza wypowiedź kolorem czerwonym).
> Nasze forum będzie odwiedzane częściej jeżeli posty będą wartościowe i pomocne.


***


Uwaga: Forum jest międzynarodowe. Niestety – pisanie w kilku różnych językach prowadziłoby do podziału forum na narodowości i w efekcie jego upadek. Zatem oficjalnymi językami forum są najłatwiejsze i najpopularniejsze języki : angielski i hiszpański. Jeżeli piszesz w języku hiszpańskim – użyj translatora i postaraj się o angielskie tłumaczenie. Kiedy piszesz w języku angielskim postaraj się o hiszpańskie tłumaczenie. Jednak angielski jest popularniejszy więc będzie częściej używany.
Uwaga: W przypadku włamania na twoje konto, musisz poinformować o tym administratora przed rzeczywistymi szkodami na forum. Jeżeli zgłosisz to po szkodzie – to twoja wina.
Uwaga: Za zaangażowanie w życie forum użytkownik zostaje wynagradzany – na przykład rangą albo … stanowiskiem moderatora (jeżeli się zgodzi).
Odbierz wiadomosc w skrzynce.

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

 »

Pomoc językowa - tłumaczenia