Przetłumaczcie...prosze...

Temat przeniesiony do archwium.
Des petits hommes verts courent vers Fabrice pour le sauver.Heureusement,ils courent plus vite que Jojo et P'tit Louis.ça y est,ils ont emmené Fabrice dans leur vaisseau spatial.Il a mons peur.Il regarder autor de lui.Tous les eźtraterrestres l'entourent.Ils ont l'air aussi menaçant
que les deux hommes...Fabrice se réveille en sursaut.Il allume la lumière.Chloé entre dans sa chambre.
Fabrice:Ah!Qu'est-ce que tu fais là?
Chloé:J"ai entendu du bruit.J'ai cru que c'était Cyrille.Je sens sa présence.
Fabrice:Cyrille?Mais,il n'est pas là.Va te recoucher.
Mais Fabrice a du mal à se rendormir.Lui aussi,il sent la présence de Cyrille et pourquoi il est là.Il lui vient une idée.
Bardzo prosze o pomoc.Z góry dziękuje:)
Male zielone ludziki biegna w kierunku Fabrice by go uratowac. Na szczescie biegna one szybciej od Jojo i Malego Luisa. Udalo sie, doprowadzily Fabrice do ich statku kosmicznego. Juz mniej sie boi.Rozglada sie.Dookola wszystko jest nieziemskie. Wygladaja oni rownie groznie jak dwaj mezczyzni...Fabrice zrywa sie ze snu. Zapala swiatlo.Chlore wchodzi do pokoju.
F: Co ty tu robisz?
C: Uslyszalam halas.Myslalam, ze to Cyryl. Wyczuwam jego obecnosc.
F: Cyryl? Nie ma go tutaj.Idz sie polozyc.
Ale Fabrice nie mogl zasnac. On tez wyczuwal obecnosc Cyryla i dlaczego jest tutaj. Dawal mu pomysly. ( nie jestem pewna ostatniego zdania) reszta pieknie przetlumaczona!
On takze czuje obecnosc Cyrille i dlaczego jest tutaj. Przyszedl mu pomysl.

Jest kilka bledow w tekscie francuskim, ale moze to bledy przy przepisywaniu?
Faktycznie jest kilka błędów.Przepraszam.I dzięki bardzo za pomoc!!Jestem wdzięczna.