proszę o pomoc!!!!!!

Temat przeniesiony do archwium.
Prosiłam wczoraj dobrych ludzi o napisanie życzeń urodzinowych dla kolegi mojego syna z okazji 18 urodzin.Jestem kompletnie zielona z jezyków obcych (znam tylko czeski mówiony, który na dobrą sprawę przydaje mi się 2 razy do roku)-łudziłam się, że znajdzie się ktoś kto mi pomoże.Przeglądam to forum i zastanawiam się jak to się dzieje, że ludzie potrafią czasami niemal odrobić za kogoś zadanie bo świat się wali wtedy na głowę a taka zwykła prośba pozostaje bez echa. Nie znam francuskiego - chociaż podoba mi się i kraj i jego ciekawa historia.Inwestuję w edukację 9 letniego syna, sama pozostając w tyle. Dla kogoś kto zna ten język to 15-20 min chęci dla małego cały świat-że nie zdążył wysłać koledze życzeń na czas.DZIĘKI WSZYSTKIM ZA DOBRE CHĘCI!!!!!!!!!!!!
Moze takie! To tak na szybko, moze jeszcze jutro cos dorzuce:)

Amour, amis, délices et compagnie... Qu'il y ait tout ce que tu aimes aujourd'hui!
skoro tak narzekasz, to dlaczego wcześniej nie wytłumaczyłaś że nie znasz francuskiego? zmieniłoby to postać rzeczy. ot, wszystko co mam do powiedzenia w imieniu forumowiczów
ponieważ moje dziecię zadzwoniło do mnie do pracy z tym problemem-weszłam na forum nielegalnie - bałam się, że ktoś mnie w pracy wypatrzy i doniesie a na dodatek nie bardzo umiem sie tym posługiwać - MOJA WINA PRZEPRASZAM, ŻE NIE WYTŁUMACZYŁAM DO KOŃCA JAK TO WSZYSTKO WYGLĄDA.
BARDZO DZIĘKUJĘ W MOIM I MOJEGO DZIECKA IMIENIU- jest mi wstyd, że takim problemem muszę obarczać innych a na dodatek jestem ignorant językowy. UCZCIE SIĘ CI WSZYSCY, KTÓRZY MACIE TAKĄ MOŻLIWOŚĆ A TEGO NIE ROBICIE!!!!!!!!!
elleE to duże dziękuję to dla Ciebie - cokolwiek to znaczy co napisałaś mam nadzieję, że sprawi radość Jonathanowi!!!