Bardzo proszę. :P A na przyszłość - bądź prawdomówny. Ludzie na forum naprawdę nie są tacy okrutni! Nie sądzę, żeby miało dla nich znaczenie, czy piszesz do wujka, czy do szkoły :). Jeśli chcą pomóc, to pomogą! Wystarczy ładnie poprosić.
To, że jesteś nieuczciwy wobec swoich nauczycieli mało mnie obchodzi i nie wnikam w powody...
Oto list z tego forum napisany przez Netę. Wystarczy troszkę poszukać. :P Jest on poprawny i zawiera wszystkie potrzebne informacje (choć treść jest nieco inna, niż ta, którą planowałeś zamieścić w swoim liście, więc radzę się pofatygować i to sobie przetłumaczyć!)
Madame,
Je suis très interressée par votre petite annonce. Je termine l'année scolaire le 28 avril 2006 et je serai alors disponible de suite. Je peux servir les clients, faire la vaisselle, le ménage mais je ne me suis jamais servie d'une caisse.
J'aimerais avoir un peu plus de détails concernant mes obligations (jours de travail, le nombre d'heures, la rémunération, les jours de congé).
Je serai également interressée par la maison que vous proposez.
En vous remerciant par avance et en restant à votre disposition pour de plus amples renseignements, je vous prie de croire Madame en mes sentiments les meilleurs.
XYZ