blagam-mail-a ja ni slowa po franc :/

Temat przeniesiony do archwium.
witam...mam prosbe, musze napisac maila po franc, bardzo pilnego a ja nie umiem franc...plissss

Ok, to czekamy na was 31wszego pazdziernika. pokoje sa zarezerwowane. takze wszystko zalatwione. ja jeszcze nic nie powiedzialam cioci, bo boje sie, ze zacznie wypytywac o szczegoly.....nie chce zepsuc niespodzianki. napewno mam powiedziec, ze ty przyjezdzsz? .....czy moze zrobic ogolna niespodzianke. bo tak to przyszykuje sie w domu, ze bedziesz, zestresuje, ze sie nie porozumie z toba.....no bo nie bedzie wiedziala, ze pani marta przyjezdza ( bo o pani i nicole mialam nie mowic ). nie wiem co mam robic. mama postara sie zadzwonic w tym tyg do marty i ustalic wszystko, zeby dobrze bylo, ok.

plisssss....to pilne bardzo
voilà tlumaczenie:

ok,on vous attend le 31 octobre,les chambres sont reservées,donc tout est arrangé.je n'ai rien dit à ma tante parce que j'ai peur qu'elle va me poser des questions et qu'elle voudra connaître tout les détails...je ne veux pas rater la surprise.veux-tu vraiment que je lui dise que tu viennes?...ou plutôt faire une surprise générale ,sinon elle va se préparer à la maison pour ton arrivée et elle sera stressée du fait qu'elle ne pourra pas communiquer avec toi...parce qu'elle va pas savoir que madame Marta arrive ( car je ne devais pas parler de vous et Nicole)je ne sais pas quoi faire,ma maman va essayer appeler Marta cette semaine et tout régler pour que cela soit bien,ok.
dziekujeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :) ****

« 

Pomoc językowa

»

Pomoc językowa