Proszę o pomoc z przetłumaczeniem

Temat przeniesiony do archwium.
Bardzo proszę o pomoc w przetłumaczeniu na język francuski:
Droga Marto.
Według mnie czujesz się zmęczona i osłabiona dlatego, że nie dbasz o siebie. Powinnaś więcej odpoczywać, jeść dużo warzyw i owoców. A przede wszystkim uważam, że powinnaś przestać palić.
Pozdrawiam.
Moje rady to:
1. Nie pal.
2. Nie pij alkoholu.
3. Jedz warzywa.
4. Jedz owoce.
5. Pij dużo wody.
6. Zacznij uprawiać jakiś sport.
7. Odpoczywaj.
8. Dłużej śpij.
9. Ubieraj się ciepło.
10. Więcej się uśmiechaj.

Bardzo proszę o pomoc. Niestety mój francuski nie jest za dobry:)
Chère Marta, à mon avis tu ne te soignes pas et c'est pourquoi tu te sens fatiguée et affaiblie.Tu devrais te reposer, manger plus de légumes et de fruits.Et avant tout, je pense que tu devrais arrêter de fumer. Bisous. Mes conseilles:Ne fume pas, ne bois pas de l'alcool,mange des légumes, mange des fruits, bois beaucoup de l'eau, commence à faire du sport, repose-toi, dors beaucoup,porte des vêtements chauds,souris beaucoup!
Cytat: musique20
Chère Marta, à mon avis tu ne te soignes pas et c'est pourquoi tu te sens fatiguée et affaiblie.Tu devrais te reposer, manger plus de légumes et de fruits.Et avant tout, je pense que tu devrais arrêter de fumer. Bisous. Mes conseilles:Ne fume pas, ne bois pas de l'alcool,mange des légumes, mange des fruits, bois beaucoup de l'eau, commence à faire du sport, repose-toi, dors beaucoup,porte des vêtements chauds,souris beaucoup!

ne bois pas d'alcool
beaucoup d'eau

« 

Nauka języka

 »

Pomoc językowa - tłumaczenia