Fani UL - wpisujcie sie

Temat przeniesiony do archwium.
witajcie, wpisujcie sie jezeli jestescie fanami lodzkiej romanistyki :)
ja jestem fanką ;)
i ciebie znam -hahahahah
Dostałem się w tym roku, ale dołącze do fanklubu...
No ja może nie jestem fanką, jeszcze nawet nei wiem czy spotkamy się w październiku(ale mam taką olbrzymią nadzieję!!!!!!) ,ale na pewno najeżdżać nei będę!!!! Jest OK, a że poziom wysoki i można zrobic półspecjalizację z drugiego języka to inne uczelnie niech nam pozazdroszczą:)))) I ja też Was znam:DD
też się dołączam i jestem dumna że mogę być studentką łódzkiej wyśmienitej romanistyki
Elo!I ja dopisuje sie pod wszystkimi.Łódzka romanistyka,może nie nazbyt bogata(jak inne uniwerki w naszym kraju),ale świetna pod różnymi innymi względami...I ci,co wypisują niezbyt przychylne opinie o tej uczelni(a sami często nawet tam nie spędzili nawet godziny...) niech troszkę się zastanowią....Jestem już kilka lat po romanskiej...mam super przygotowanie,na brak pracy nie nażekam...Jestem bardzo zadawolona z mojego wyboru i wszystkim przyszłym romanistom,polecam!!!!:))))
narzekam....:P
ja jestem fanka lodzkiej romanistyki.dostalam sie wlasnie na I rok i jestem z tego powodu b.zadowolona, zwazywszy, ze mialam nigdy franca w szkole
sorka nie mialam franca, pierdoly pisze
Na czym polega półspecjalizacja z drugiejgo języka ?
drugiego*
hej.Postaram sie szybko i w miare zrozumiale wytlumaczyc...