KJO - Łódź

Temat przeniesiony do archwium.
Czy ktos studiuje w Kolegium Jezykow Obcych na UŁ na specjalizacji 'jezyk+jezyk'? Czy ktos moze podac jakies szczegoly jak studiuje sie na filologii dwujezycznej? Jak w praktyce wyglada nauka dwoch jezykow w Kolegium?
co prawda nie studiuję w kjo w łodzi ale sądzę że ta "podwójna filologia" to jedna wielka bzdura... dlaczego? już mówię... otóż wydaje mi się że nie jest możliwe aby przeciętny lub ponadprzeciętny student nauczył się w 3 lata języka od podstaw tak aby mógł potem zdawać na studia magisterskie a tak chyba zakłada kolegium skoro ogłasza nabór na kierunek-np język francuski + język angielski gdzie angieslki zdaje się na wysokim poziomie natomisat francuskiego nie trzeba znać wcale bo to on jest właśnie głownie szlifowany a raczej nauczany od podstaw a angielski jest kontynuowany . moim zdaniem jeśli naprawdę dobrze chcesz się nauczyć języka to zdawaj na zwykłą filologię (gdzie drugi język zawsze jest szlifowany-przynajmniej tak jest u mnie ) lub idz do kolegium na kierunek gdzie poznajesz tajniki jednego języka.a co do kolegium to sądzę aby opcja dwukierunkowa byłaby dobra tylko pod warunkiem aby studenci znali już dobrze oba języki bo wtedy byłaby rzeczywiście szansa aby po skończeniu studiów mogli sobie powiedziec że władają francuskim i angielskim bardzo dobrze. takie jest moje skromne zdanie :) życzę podjęcia właściwej decyzji. pozdrowienia dla romanistów.
Dla chcacegi nic trudnego. Pomysl czy wyjezdzajac na rok zagranice nie mozna nauczyc sie jezyka od podstaw do zaawansowanego poziomu? Tak tez studiujac filologie obca i - majac CODZIENNY KONTAKT z jezykiem mozna bardzo WIELE przyswoic.