romanistyka w Katowicach:)

Temat przeniesiony do archwium.
salut:) chciałabym w przyszłości studiować romanistykę!!! mieszkam w woj. sląskim i zastanawiam sie nad wybraniem Uniwersytetu Śląskiego:) czy mógłby ktos mi cos o nim poopowiadac (jakji poziom, jakie zajęcia, ile % z matury trzeba mieć). A romanistyka tam jest 2-stopniowa???prosze o radę i pomoc:):):):) merci:*
Zmartwię Cię, ale Wydział Filologiczny Uniwersytetu Śląskiego mieści się w SOSNOWCU, nie w Katowicach. Studia są dwustopniowe. Polecam stronę Instytutu Filologii Romańskiej: http://ifr.us.edu.pl/index2.php
to nawet lepiej,ze w sosnowcu:) troche bliżej:P i siostra tam studiuję,wiec już trochę znam:) ale możesz mi coś więcej o studiach, głównie chodzi mi, czy jest tam fajnie, czy polecacie i czy jest baaaaaaaaaaardzo trudno:) bo tego ze stronki chyba sie nie dowiem:) z góry dziękuję:*