Filologia romańska UMCS - opinie

Temat przeniesiony do archwium.
Witam,

Bardzo prosze o Wasze opinie nt. tych studiow na UMCS, chodzi mi o wszystko, co mozliwe - atmosfere, poziom, wykladowcow, specjalizacje itd. oczywiscie licze na opinie zarowno obiektywne jak i subiektywne :-D szczegolnie studentow obecnego pierwszego i drugiego roku. Czy zalujecie swojej decyzji o wyborze studiow? Pozrawiam!
ja również jestem zainteresowana romanistyką na umcs ale nienauczycielską...
uczyłam się franc a 1 klasie liceum...:(( poza tym zastanawiam się nad iberystyką na umcs... jak macie jakieś doświadczenia z romanistyką i umcs...to dajcie znać bo nie wiem czy warto, tymbardziej że jestem studentką 4roku polonistyki i nie wiem czy warto inwestować w języki-ojojojoj pzd
skoro nie chcesz 'nauczycielskiej' to po co sie pchac na takie dlugie i nudne (!) studia?
nie lepiej zrobic poprostu certyfikat?
to samo a ile czasu zaoszczedzone
...chcę się nauczyć języka...uważasz że to nudne studia? na studaich nauczycielskich na umcs wymagany jest francuski.
...chcę się nauczyć języka...uważasz że to nudne studia? na studaich nauczycielskich na umcs wymagany jest francuski.
raczej filologie nie maja dobrych opinii jako studia majace nauczyc jezyka. Wiecej i szybciej mozna w szkolach jezykowych zrobic. Filologia to nauka O jezyku i O panstwie tego jezyka i wszystko co z tym zwiazane (a zarazem sam jezyk oczywiscie).
otoz to Mateusz ma racje,
do nauki jezyka wylacznie szkoly jezykowe kursy itp
na filologii mnostwo niepotrzebnych zajec - jesli chodzi o nauke jezyka sama w sobie
na filologii po prostu nie ma sily zeby sie nie nauczyc jezykach skoro wiekszosc przedmiotow jest prowadzona w obcym jezyku. Jednak przedmioty takie jak literatura, czy historia literatury itp. maja sie nijak do nauki jezyka. To jest cos jak nasz jezyk polski w LO. Raczej nie ma nic wspolnego z nauka mowienia, gramatyki, pisania. Bardziej chodzi o cala otoczke :)
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Studia językowe

»