stypendium

Temat przeniesiony do archwium.
Witam wszystkich.
Studiuję w Caen pierwszy rok i już od września próbuję znaleźc pracę, ale bez skutku. Boję się jak to będzie w przyszłym roku, dlatego postanowiłam postarać się o jakies stypendium, tylko nie za bardzo wiem jak z tym ruszyć i gdzie. Jestem na M1, licencjat robiłam w Polsce, ale wyjechałam po studiach, więc, to nie uczelnia mnie wysyła. Czy ktoś jest może w podobnej sytuacji i starał się już o stypendium. Powiedzcie gdzie, jak i przez wszystkim kiedy. Czy nie jest już dla mnie za późno? Będę wdzięczna za każdą nawet drobną informację.
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Może zajrzyj na stronę ambasady francuskiej, wydaje mi sie ze bylo tam sporo informacji na ten temat :)
hej
mozesz spytac w LCL, ja we wrzesniu 2008 dostalam kredyt na 1000e (wiem, ze to grosze, ale lepsze grosze niz nic), oczywiscie zwracasz bez procentu ok 83 neuro miesiecznie. sinon http://www.unicaen.fr/collectivite/crous/bourse-dse.html ale musisz sie pospieszyc bo to tylko do 30 kwietnia
pozdrawiam
a CROUS nie daje stypendium studentom M1? pytam bo nie wiem czy juz tam sie dowiadywalas o mozliwosci dostania bourse czy nie... :)
Crousa mam na uwadze i widzę, że ktoś wcześniej pisał, że juz mało czasu więclepiej się wezmę, ale chciałam mieć jak najwięcej informacji na temat innych możliwości. Na ambasadę już dla mnie za późno, bo to lutego tylko było niestety... a poza tym tam w formularzu jest napisane,że należy dołączyćlist polecający od profa z Polski i dokument podbity przez dziekana, ale ja już nie przynależę do żadnego uniwerku w Polsce.
Cześć Aneczka:)

post nie jest stary wiec moze odpowiesz

Otoz wlasnie siedze sobie na kompie i szukam uniwerka w fr by sobie postudiowac..planuje isc na m2 wiec serce mi uroslo jak zobaczylem kogos kto moze mi troche rzec o miescie i uniwerku:))