Filologia romańska KUL 2011/2012

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 39
poprzednia |
Hej :) Może jest tu ktoś oprócz mnie, kto także wybiera się na romanistykę na KUL? Nie jestem z Lublina i trochę się obawiam tego całego studiowania, ale może nie będzie tak źle :)
Witam:) Mogę wiedzieć ile miałaś punktów, bo ja chciałabym startować w 2 rekrutacji, bo dowiedziałam się że są jeszcze wolne miejsca:) Składałam podanie na UMCS ale niestety mnie nie przyjęli. Studiuję już jeden kierunek na UMCSie dlatego wolałam romanistykę na tym uniwersytecie. Skoro mnie nie przyjęli postanowiłam startować na Kul:)
hej ja mam 62% z R i 94% z P jak myślicie dostanę się w 2gim naborze??
A biorą pod uwagę tylko francuski? Bo ja zdawałam angielski i chcę się dostać do grupy początkującej. Niby na stronie napisane jest że punktowany jest wynik z języka obcego nowożytnego, ale teraz już sama nie wiem czy angielski się liczy?
tak, angielski tez (kazdy obcy nowożytny) jaki masz wynik?
Ja mam tylko podstawowy angielski na 72%
Nie za dużo ale liczę, że mnie przyjmą;)
heh a ja ze swoim wynikiem martwię sie czy sie załapie......
Będzie dobrze:) Mam pytanie czy przy składaniu dokumentów potrzebny jest akt chrztu i kserokopia dowodu potwierdzona urzędowo? Czy wystarczy skan dowodu a oni sami stwierdzą czy jest zgodność?
Ja miałam 74% z rozszerzonego, ale myślę, że nawet z podstawowym francuskim czy angielskim jest szansa się dostać, więc nie martwcie się :)
Potrzebna jest kserokopia dowodu potwierdzona urzędowo i jak składałam dokumenty to nie miałam odpisu chrztu i musiałam dosłać, więc lepiej od razu go mieć.
edytowany przez pauline92: 02 sie 2011
ja się waham czy dam rade... bo jestem na 2gim roku prawa i nie wiem czy dam rade to pogodzić, co mi radzicie?
Na KUL to wszystkich biorą.
A studentów prawa jest tam przynajmniej dwóch każdego roku. Widać da radę to wszystko połączyć.