au pair/inna praca??

Temat przeniesiony do archwium.
wiem,że na stronie szlifuj swój angielski jest dział poświęcony wyjazdom au pair i tutaj również nie tak dawno ktoś na forum poruszył ten temat ale ja ponieważ rozważam wyjazd w tym charakterze i co się z tym wiąże mam sporo wątpliwości , proszę o radę-może któraś z dziewczyn odwiedzających tą stronę może podzielić się ze mną swoim doświadczeniem ...otóz francuskiego uczę się już kilka lat,od niedawna studiuję ten cudny jezyk,mam certyfikat i sądzę,że mówię dość dobrze jednak wciąż czuję niedosyt... zastanawiam się nad sześcio-siedmio mięsiecznym wyjazdem do francji jako fille au pair jednak mnóstwo myśli chodzi mi po głowie-po pierwsze boję się rodziny na jaką trafię-znam z opowieści bardziej niż z doświadczenia wspomnienia dziewczyn które wyjechały jako au pair i jedne mają podobno dobre wspomnienia natomiast inne są wręcz załamane...-po drugie obawiam się troszkę rozłąki z przyjaciółmi i z rodziną-ale sądzę,że z tym mogłabym sobie jakoś poradzić-przecież nie jadę tam na stałe...po trzecie nie wiem szczerze mówiąc czy potrafiłabym się zająć małym dzieckiem, które w dodatku byłoby nieznośne( boję się mogłyby mi puścić nerwy...)... niestety innej możliwości wyjazdu do francji w najbliższym czasie nie widzę. na studia we francji niestety mnie nie stać-utrzymanie jest tam bardzo drogie. więc zwracam się z prośbą szczególnie do dziewczny które mają jakieś doświadczenie jako au pair i do wszystkich którzy pracowali we francji aby udzielili mi wskazówek i rad.... bardzo chciałabym wyjechać(wchodziłam na stronę anpe jednak niczego tam nie znalazłam)-pozdrawiam ob :)
jesli chodzi o mnie, to bardzo ci polecam taki wyjazd.