praca sezonowa -Disneyland Resort Paris

Temat przeniesiony do archwium.
Jestem studentką i chciałabym w przyszłe wakacje podjąć pracę sezonową w Disneyland Resort Paris jako attraction host/greeting host/ewentualnie/cleaning host. Szukam osób które mogłyby mi udzielić informacji na temat pracy i pobytu w Disneyland (np. odnośnie wrażeń osobistych, płacy, zakwaterowania oraz jak przebiega rekrutacja ). Baaaaardzo proszę o jakiekolwiek informacje:)

Mój e-mail: [email]

Z góry dziękuję!!!;*
odradzam ten disneyland, fatalne warunki pracy i kiepska pensja
Kaskap, aż tak źle tam jest pracować latem?? Czy możesz mi udzielić więcej informacji-za czyim pośrednictwem nalezy szukać tam pracy, czy castingi są co rok,dlaczego beznadziejne warunki pracy, jaka jest mniej wiecej płaca, jak dobrze należy znać francuski (i czy musi być to poświadczone certyfikatem), na ile wcześniej należy szukać tam pracy???Bardzo będę wdzięczna za te informację..
Pozdrawiam
fatalne warunki? tzn? az tak zle bylo? musialas faktycznie fatalnie trafic wiec...bo ja mam calkiem odmienne doswiadczenie !
ja tez mam odmienne. ja spedzilam tam najpiekniejszy rok mojego zycia :) musialam wrocic do polski bo jak zawsze my polacy mamy trudnosci z dostaniem CDI ale teraz zamierzam znowu tam wrocic i oby na stale :P pozdrawiam
Mozecie cos wiecej napisac na ten temat... bo na ich stronie internetowej to wszytstko nawet fajnie wyglada...tyle ze réalite czasem bywa inna. Czy mozna tam jechac ma 2 m-ce na z cienkim angielskim ale z przywoitym francuskim ? W suemi w tym rok to sie nie załapie raczej a przez rok to z jezykiem mozna zrobic duzo aczkowliek miłoby było gdyby ktos kompetentny odpowiedział
Mogę prosić o informacje na [email]
Czesc, jestem byłą cast member i też chcę wrócić na stałe.. Mogłabyś mi poradzić jak to zrobić?? przecież mamy okres przejściowy, a nie chcę znów pracować na CDD i po 18 mcach wracać do Polski. Ecris-moi s`il te plait si tu as quelque idee comment le faire. Mon adresse: [email]