Studia anglojezyczne we Francji?

Temat przeniesiony do archwium.
Witam wszystkich serdecznie!

Jestem studentka III roku ochrony srodowiska na AR w Szczecinie.
W moim zyciu ulozylo sie tak, ze niedlugo wychodze za maz za obywatela Francji.

Kontynuacja studiow w Polsce nie bedzie mozliwa. Czy zatem moge w jakis sposob kontynuowac nauke (na III roku) we Francji? Niestety moja uczelnia nie ma podpisanej zadnej umowy "Socratesowo/Erasmusowej" z jakakolwiek francuska szkola wyzsza.

Czy istnieje cos takiego, jak studia (kontynuacja) dla obcokrajowcow?
Slyszalam rowniez, ze jesli w spisie (z programu Socrates/Erasmus) mojej uczelni nie ma szkoly, ktora mnie interesuje, w tym wypadku moge zalatwiac wszystkie formalnosci indywidualnie...?

Dodam jeszcze, ze nie znam francuskiego ani troche... Jedyny jezyk, w jakim moglabym tu studiowac to angielski (i polski rzecz jasna ;)).

Czy istnieje jakies wyjscie z tej sytuacji? Wiem, ze jest zakrecona, ale coz... Zycie...

Z gory dziekuje za informacje.
Przepraszam za brak polskich znakow - nie jestem w Polsce.

Pozdrawiam :)!
kropelka
Przejrzyj wyszukiwarke, kilka osob sie juz o to pytalo, kliknij tez na moj "nick", bo pisalam dosc troche w innych watkach o tym.

W skrocie. Czy Twoje studia to studia licencjat plus mgr? Jesli tak, to mozesz kontynuowac studia magisterskie, jesli masz tylko 3 lata, to mozesz sie orientowac czy oni nie moga Ci zaliczyc tych 3ch lat tak zebys mogla rozpoczac pierwszy rok magisterki. Informacje - na stronach uczelni.

Cos takiego jak kontynuacja nie istnieje, jesli chcesz studiowac - robisz to na takich samych zasadach jak Francuzi - tyle tylko, ze jako obcokrajowiec z Unii musisz troche wiecej dokumentow poprzynosic, no i zdac egzamin z francuskiego (na niektorych uczelniach nie musisz - ale i tak studia po francusku, wiec zeby skonczyc te studia musisz miec odpowiedni poziom).