au-pair - warto?

Temat przeniesiony do archwium.
Witam wszystkie były, obecne au-pairki i nie tylko. Mam chyba mały dylemacik. Uważacie, że wyjazd do Francji jako au-pair rzeczywiście jest warty spróbowania? Mam 22 lata i bardzo chciałabym wyjechać, nie tylko by poznać lepiej francuski ale i samą Francję. Właściwie to jestem już zdecydowana tylko chyba chciałam jeszcze u Was zasiegnąć porady. Czy można przez rok w miarę podszkolić język czy warto jechać? Dodam tylko że pracuję od trzech lat, praca bez szału choć dobrze płatna, orzywiście rodzice są strasznie na nie, ale czuję, że jak nie spróbuję to będę żałować. W końcu kiedy będę robić takie rzczy, jak będę miała 30 lat? No nie wiem, co myślicie? Z góry dziękuję za zainteresowanie topikiem. Pozdrawiam
hej. ja pracowalam jako au pair przez 2 miesiace i jestem zadowolona. Moj poziom francuskiego znacznie sie podniosl a dodatkowo mialam mozliwosc przezycia fajnych wakacji. Ludzie byli spoko, dzieci rowniez. I to wlasnie glownie od nich zalezy czy bedziesz sie tam czula dobrze czy nie..ale z drugiej strony jesli beda Cie denerwowac to zawsze mozesz wrocic wczesniej, nikt Cie tam nie bedzie mial prawa zatrzymywac.
Trzymaj sie i powodzenia
Droga glizdko dzięki za radę, jeszcze się nad tym zastanawiam, ale myślę, że zaryzykuję. Muszę jeszcze powalczyć z odmiennym zdaniem rodziców, ale to się da zrobić. Pozdrawiam Cię serdecznie
Witaj,
Ja byłam przez rok w Belgii(części francusko języcznej). Byłam zaraz po liceum (czyli 19 lat) nie znając języka, tyle co w liceum (czyli nic).Jestem wdzięczna rodzicom że mnie puścili, ja mam teraz córkę i nie wiem czy bym sie na to zgodziła. Opiekowałam sie 5 dzieciaków plus prace domowe. Super rodzina, miałam szczęście. Ten wyjazd dał mi bardzo wiele i tak naprawdę dzięki niemu ukształtowało się dalsze moje życie. Skończyłam kolegium językowe (na studia zabrakło motywacji) i pracuję w firmie polsko-francuskiej. Więc polecam.

pozdrawiam