Szukam chętnych na zwiedzanie Paryża w wakacje!

Temat przeniesiony do archwium.
Od dłuższego czasu marzę o zwiedzeniu Paryża, jednak nie mam z kim tego marzenia zrealizować, w związku z czym postanowiłam szukać potencjalnego towarzystwa tutaj ;)

Interesowałby mnie najchętniej wyjazd na własną rękę, w czasie wakacji, na min. tydzień-transport samolotem, ew. autokarem, tani nocleg i zwiedzenie wszystkiego, co w Paryżu warte jest zwiedzenia :)

Zainteresowane osoby proszę o kontakt mailowy [email] -najlepiej jak najszybciej, zależałoby mi żeby do końca lutego wiedzieć czy taki wyjazd ma w ogóle szansę dojść do skutku. Studiuję w Warszawie, ale pochodzę z woj. świętokrzyskiego, więc ewentualne spotkanie 'face to face' w celu ustalenia szczegółów wyjazdu byłoby możliwe także w moich rodzinnych stronach, gdyż często tam bywam.
Moja koleżanka też bardzo chciałaby pojechać do Paryża w te wakacje. Ale też nie ma z kim. Ja odpadam, rodzice nie znają języka i w ogóle nie chcą...
Ale ona ma 18 lat i jest z województwa pomorskiego. Nie wiem czy to by ci pasowało. Ale jakbyś nie miała żadnych lepszych ofert, to możesz napisać do mnie na mejla: [email]
Albo w ogóle jeśli ktoś ma jakieś fajne propozycje, może napisać.
hej ja bym była zainteresowana odezwę się na meila :)
W sprawie noclegów polecam portal Hospitalityclub.org
Ja korzystam z tego od kilku lat i nigdy się nie zawiodłem.

Pozdrawiam
A jak to działa? Z tego co sie zorientowałam, noclegi są darmowe...
Czy jeśli zapiszę się tam stanę ich "member" to wtedy zgadzam się też na przenocowywanie innych u siebie?
Właśnie tak to działa. Możesz ustawić sobie status, że nie masz aktualnie warunków. Ale ja już od 3 lat jestem zalogowany i nie miałem żadnych pytań o nocleg. Myślę, że Polska jest mało atrakcyjna. Już nocowałem w Sztokholmie, Liverpoolu, Marsylii, Paryżu i za każdym razem było OK. Dostawaliśmy zawsze klucze od mieszkania i sobie mieszkaliśmy:)