Tlumaczenie tekstu z polskiego na j.francuski.

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

Mam za zadanie napisac jak moim zdaniem mlodzi ludzie powinni spedzac czas wolny.

Moim zdaniem mlodzi ludzie powinni spedzac swoj wolny czas spotykajac sie ze znajomymi,chodzac do kina,na wycieczki rowerowe,wykonywac czynnosci ktore lubia wykonywac.Kazda mloda osoba ma swoje upodobania ktorymi sie kieruje w swoim zyciu.Jezeli np. ktos lubi tworzyc muzyke ,jest kreatywny to powinnien zajac sie muzyka np. nauczyc sie grac na gitarze.Nie ktorzy lubia gre w pilke , planowanie strategi itp. Kazda z tych osob powinna robic to co im pasuje.Oczywiscie sa pewne limity ,ktore nazucaja nam rodzice.Dlatego kazdy mlody czlowiek moze spedzac swoj wolny czas jak tylko mu sie podoba ale z rozsadkiem.Np. zeby nie kradl,nie bral narkotykow itp. Niestety w naszych czasach wielu mlodych ludzi w wieku 14 lat zaczyna brac uzywki.Czego ja nie pochwalam.

Prosze o szybka odpwiedz.
Spróbuj sam/a a my Ci poprawimy, nie odrabiamy prac domowych, tylko je poprawiamy !!!

Pozdrawiam
Ola
Wiem wiem....I zazwyczaj tak robie ale tym razem jeste do tego zmuszona.Za kilka dni wylot ....prosze o pomoc.....
No udało mi sie coś tak wyskrobać...ale nie wiem czy to ma jakiś sens wogule.

Pour moi les adolescents il faut passer la mienne loisir temps rencontrer avec leur amis, aller à cinéma ,excursion bicyclette, faire valises desquels ils aime.Chacun adolescent a son intérêt desquels ils guider en son vie.Par exemple quelqu'un aime créer la musique, il est créative, il devrait se pencher la musique par exemple apprendre jouer sur la guitare.Quelques-uns aime jouer aux football, jouer jeux électroniques et bien d'autres valises.Chacun de ces personne doivent faire qu'ils aiment.Bien sûr il y a quelques limites lequel nous devons obtenir le baton.Chaque jeune personne peut dépenser son loisir temps cependant ils aiment.Mais ils doivent penser à ce qu'ils font.Par exemple, ils ne voleraient pas, ne prendraient pas de drogues et beaucoup de chosses mauvaises autres qui purrait ruiner leur santé.Malheureusement maintenant il y a beaucoup de jeunes qui commencent à prendre des drogues dans l'âge de 14.
Hej, starałam się jak najmniej zmienić. Naprawde się napracowałaś/łeś. To moja propozycja.

Pour moi les adolescents doivent passer leur temps libre en rencontrant leurs amis, en allant au cinéma , en excursion à vélo, en faisant ce qu’ils aiment. Chaque adolescent a ses distractions préférées. Par exemple, quelqu'un aime faire de la musique, il est créative, il devrait developper son talent, par exemple apprendre à jouer de la guitare. Les autres aiment jouer au football, ou s’intèressent aux jeux électroniques. Toutes ces personnes doivent faire ce qu'ils aiment. Bien sûr, il y a des limites imposés par les parents.Chaque jeune personne peut passer son temps libre comme elle veut mais elle doit refléchir à ce qu'elle fait. Par exemple, on ne vole pas, ne prend pas de drogues et on ne fait pas de choses qui pourraient ruiner notre santé. Malheureusement, maintenant, il y a beaucoup de jeunes qui commencent à prendre des drogues à l'âge de 14. Moi, je ne l’approuve pas.
Dzienki ci:P
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

»

Pomoc językowa