Przetłumaczenie tekstu! Pilne!

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

Potrzebuję kilku zdań o sobie a mój francuski jest naprawde słaby zważywszy że dopiero co się zaczęłam uczyć :/ I po prostu nie jestem wstanie sama napisać nawet tych kilku jędznych, prostych zdań :/ Z góry dzięki za pomoc.

"Mam na imię Joanna. Mam 22 lat i studiuję prawo. Mieszkam na stałe w Jeleniej Górze, ale studiuję w Warszawie.Lubię chodzić do kina i teatru. Bardzo lubię oglądać filmy i słuchać różnej muzyki od popu do metalu. Uwielbiam sport taki jak jogging i wycieczki górskie. Czasami lubię podróże, ale nie wszędzie. Kocham zimię i góry, z kolei niecierpię lata i słońca.
W przyszłości chciałam pracować i mieszkać w Warszawie. Preferuję sporty zimowe i mam nadzieję że kiedyś uda mi się nauczyć jeździć na snowboardzie. Także moim marzeniem są wspinaczki górskie, ale póki co nie mam na to wszystko czasu.
Kocham zwierzęta i dlatego jestem wegetarianką.
Mam troje przyjaciół: Martę, Darię i Anię. Lubię spędzać z nimi czas mimo iż każda mieszka gdzie indziej.
jak sie dopiero co zaczelas uczyc to opis z czterech zdan zrob :))
Nauczyciel zadaje prace domowe dostosowane do wiedzy uczniow, wiec zabierz sie do roboty zamiast czekac, az ktos odwali robote za ciebie.
Jakbym potrafiła to bym tutaj nie pisała. Facet poiwedział że ma być 15 zdań, nawet nie wiem czy o tylu napisałam.