próbna martura OKE marzec 2008

Temat przeniesiony do archwium
31-60 z 98
Slyszalam ze ta probna mature a oto ich opis:

Seria Niezbędnik maturzysty będzie składała się z pięciu części wydanych na płytach CD. Będzie zawierała testy maturalne oraz ich rozwiązania. Istotną różnicą do wydawanych jako insert płyt z testami będzie to, ze na płytach pojawią się zadania interaktywne oraz przykładowe arkusze z pytaniami egzaminacyjnymi.
Z pomocą "Niezbędnika maturzysty" uczniowie przygotowujący się do egzaminu dojrzałości będą mogli porównać swoją wiedzę z wymaganiami egzaminacyjnymi z biologii, chemii, geografii, historii, języka polskiego, języka angielskiego, języka niemieckiego, matematyki oraz wiedzy o społeczeństwie.
Niezbędnik będzie do nabycia w każdą środę wraz z Dziennikiem , w cenie 2,99 zł.

2.99 to nie majatek wiec warto (wg mnie) "zainwestowac" w to :D
Ale jak chcesz to kupie rano i jak zdaze (rano) to Ci napisze co tam jest tylko napisz czy chcesz:P
i jak wam poszło? bo ja chyba zwaliłam rozprawke :|
A z czystej ciekawości jaki był temat tej rozprawki?

Pozdrawiam
Ola
Praca jest niezbędna (? nie pamiętam dokładnie tego słówka ;) człowiekowi do szczęścia. Przedstaw za i przeciw.

niby proste, ale jak dla mnie zbyt obszerne żeby zmieścić w 250 słowach :/
dla mnie samo slowo ROZPRAWKA brzmi paralizujaco i zawsze wybieram sposrod dwoch pozostalych tematow:)

to slowo to NIEODZOWNA:) w polskim prawie nieuzywane, a co dopiero we francuskim :)
No dla mnie tak samo!! Mi dokładnie wyszło coś ok. 273 słówek, gdyż krócej już nie umiałem napisać tego tematu. A te dwa pozostałe tematy jakieś dziwne były :P chyba że to tylko takie moje odczucie :D
recenzji nie umiem nawet po polsku napisać...no a zdjęcia też nie wiedziałam jak opisać:/
hm co do rozprawki była dość łatwa i przyjemna ale jak widziecie 250 słów to mało dlatego trzeba pisać tylko te naważniejsze rezszy uzywać podstawowych zwtrotów do rozprawki jak chcemy bawić sie w pisarzy to chyba na studiach. co do drugiej częście było troche gorezj. słuchanki były dla mnie toche niejasne.a jak wam poszło słuchanie ?? U mnie pewnie sprawdzą na piatek bo z całej szkoły pisało tylko 7 osób.
Peter Pan nawet był ok do słuchania ;P gorzej z tym koniem co było.
chciałabym, zobaczyć klucz :P W sumie najgorsze dla mnie było to czytanie o naszym polskim królu
o doprawdy, zgodzę się z Tobą. 3 razy zmieniałem.
o piotrusiu poczatek był nawet ale reszta...:/
a to o tym hamsterze mnie ubawiło
hahaha no tak to akurat było smieszne :)
a co daliscie ostatnie w tym chomiku? :D bo dla mnie końcówka niezbyt jasna byla
a jaka była ostatnia luka ???? bo nie pamiętam
Owszem temat ciekawy, ale rzeczywiście temat-rzeka. Trzebaby było wybrać najważniejsze argumenty i króciótko przedstawić. 250 słów to niby dużo, ale jak się rozpisze, to wcale nie aż tak wiele.
generalnie jak została ta historia podsumowana przez narratora, czy warto ściagać , nie warto bo ja dałam że należy ściągać inteligentnie czy jakoś tak xD
Ja wybralem opis i mimo obaw poszlo calkiem niezle. Jednakze nauczycielka mi pozniej powiedziala, ze czytala i ze jest wkurzona na mnie, bo glupie bledy w niej zrobilem. ;p
Gramatyka w 1 czesci tez byla prosta.
Kolejna czesc juz niestety nie byla taka fajna ;p No, ale jakos przebrnalem ;p
Ciesze sie, ze nie tylko ja mam taka opinie :)

Ale chyba nie ma co tak sie martwic, bo to przeciez probna, ktora ma za zadanie 'dac malego kopa w tylek' ;p
może i tak:P chociaż, 2 część wydaje mi sie łatwiejsza od tej Operonu
ja nie wiem mam mieszane uczucia. Tez zaznaczyłam że nalezy ściagac inteligentnie :) jak tylko bedziecie znać wyniki dajcie koniecznie znać :)
i jak ktoś dostanie klucz odpowiedzi:P
klucz ma być jutro (tak było podwane...), o ile dobrze się orientuję ^^
bylby ktos tak mily i zaltwil mi arkusze z polaka i wosu?:D bo mi sie nie udalo ich zdobyc...:( aidez-moi, SVP tres tres fort!
jesli cos to moj e-mail [email] merci d'avance
hEY:)MAM PYTANIE CO BYŁO DO NAPISANIA NA MATURZE PODSTAWOWEJ??W KRÓTKIEJ FORMIE I DŁUGIEJ>?
WYNIKI MATURY (czesc tej bez wypracowan)
(nauczycielka dzisiaj nam podawala)

4. C, D, B, D, C, A, B, A
5. F, V, V, V, V, F, F
6. F, E, C, D
7. A, B, C, C
8. A, B, C, C, B, D, A, C

laczna suma punktow do zdobycia: 27

plus: wypracowanie: 18, pierwsze dwa zadania: 5
tzn odpowiedzi do matur:)
Hehe. Dzieki za odpowiedzi, ale nie mam swoich arkuszy ;p
żebym jeszcze pamietała odpowiedzi :/
Temat przeniesiony do archwium
31-60 z 98

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

 »

Pomoc językowa - Sprawdzenie