mam do opisania obrazek w którym dziewczyna jeździ na rolkach .napisałam 10 zdań które są mi potrzebne ale pewnie mają dużo błędów dlatego bardzo proszę o sprawdzenie.Pod spodem jest napisane po polsku co chciałam napisać . Byłabym bardzo wdzięczna gdyby ktoś mi sprawdził . Z góry dziękuje :)
Sur cette imege presente nous voyons une fille. Elle est va sur le rouleau su la voie publique dans le parc.Elle est vetu dans sportif vatements.Elle a collunt les guetres, la mince veste et sportif sachet. Aussi elle a proteques-tibia, le casque et lenettes se soleil.Elle est sportif et elle a belle le corps. Elle est souriant. Dépendre elle penser quoi aimable.ça dépend elle est va de lècole ou travail. Dehors est solaire et beau .
obrazek przedstawia dziewczynę. Ona jeździ na rolkach na ulicy w parku. Ona jest ubrana w sportowe ubrania. Ona ma na sobie obcisłe getry , cienką kurtkę i sportową torbę. Ona ma również ochroniacze , kask i okalary przeciwsłoneczne . Ona jest wysportowana i ma ładną figurę.Jest usmiechnięta.Może myśli o czymś miłym . Być może ona jedzie do szkoły lub do pracy . Na dworzu jest słonecznie i pogodnie .