To jest zarys po polsku. zeby mniej wiecej bylo wiadomo o co mi chodzilo:
Na zdjeciu znajduje sie wielki ptak. Prawdopodobnie jest to rzezba. Jest on wykonany z blachy pomalowanej na brozowo. Nasza uwage przyciagaja jego nienaturalne i nieproporcjonalne ksztalty. stoi na malym podwyzszeniu. ptak ten ma ogromne stopy, ktore wygladaja jak ludzkie a nie jak stopy ptaka. Maja 3 palce, ale pozbawione sa pazurow, ktore tak bardzo sa potrzebne wszystkim ptakom. Owe stopy maja tez widoczne kostki, ktore przeciez wystepuja tylko u ludzi. nalezy tez zauwazyc ze nogi rzezby stanowia niemalze polowe calego dziela. Wyzej widzimy brzuch ptaka. jednakze on tez nie jest zwyczajny. przypomina raczej klate strong man. sa rozniez skrzydla. jednakze sa one male i nie przyciagaja naszej uwagi. ma on rowniez glowe z malym dziobem i oczkami. z tylu widzimy tez ogon. on tez nie przypomina ogony ptaka. jest bardziej prosty. przypomina raczej maczuge herkulesa. tak samo potezna. cala rzezba pokazuje bardzo silnego ptaka.
Sur la photo il y a tres grand cocotte. Probablement c'est un sculpture. La cocotte est faitune tole brun. Une forme affecte et disproportionnel atire nous apercu. il stronge pour un rehaussement. La cocotte a des grands pieds. les pieds simule des pieds des gens mail ils ne simule pas des pieds des cocottes. ils ont 3 orteils, mais ils ne pasont des serres , desquels sontnecessaire tout le cocotte. Les grand pieds ont egalement des chevilles, quelles les gens ne pas ont. les pieds cet sculpture remplivent un demi ourrage. dessous on voit la ventre la cocotte. il n'est pas ordinaire. il rappele nous la patrine strong man. La cocotte des ailes aussi. toutefois ils sont petit tete et ils n'attire pas notre attention. dans la patrine est la petit tete avec un petit bec et les yeux. on vait egalement une grand queue. elle egalement ne simule pas de une queue le une cocotte parce que elle est droit. elle simule de casse-tete herkulesa. cette photo present la tres fort cocotte.
Au l'arriere plan il y a un place avec des banquettes. dessous des banquettes il y a quelqu'un batiments. Nous pouvons devinous que cet sculpture strange on centre place. probablement les beaucoup gens admirent cet cocotte, toutefois elle est surrealistict on peu.
je pense que cet sculpture peut strange a place. outefois je ne veux pas avoir cette photo dans ma maison. cet sculpture est tres moderne. je ne sais pas que j;aime cette photo. elle est l'autre.
W moim domu pokoju beda 3 sciany pomalowane na kolor bezowy, a czwarta bedzie o kolorze krwistej czerwieni. cale umeblowanie bedzie ograniczone do minimum. ale duza uwage bedzie przyciagal obraz umieszczone na jednej z bezowych scian. na pierwszym planie bedzie wielki czerwony kwiat maku. wyjatkowe w nim bedzie to ze kwiat bedzie pokazany od tylu. lekko zarysowana brazowa lodyga umknie naszej uwadze. wazniejsze bedzie to ze platki maku beda stanowily zaslone dla pieknej kobiety, ktora wylania sie zza kwiatu. naga zmyslowa istota z twarza zwrocona ku gorze i rozpuszczonymi, dlugomi, brazowymi wlosami bedzie pobudzala nasza wyobraznie. ona rowniez bedzie stala tylem. jej lewa reka swobodnie opuszczona bedzie idealnym kontrastem do prawej reki. ta znowu wyciagnieta ku gorze bedzie delikatna i zmyslowa ale zarazem rozpaczliwie pragnaca cos uchwycic. cos bardzo waznego. zmusza to nas do refleksji. czego ta kobieta pragnie? co jest to dla niej tak wazne? czy w naszym zyciu jestesmy chociaz troche do niej podobni?
bedziemy musieli sami odpowiedziec soie na te pytania.
cala scena nie bedzie miala wyraznych kontur. wszystko bedzie lekko zamazane.
dans ma chambre sera de 3 beige mur. de quart mur sera rouge. dans la chambre ne sera pas un beaucoup meubles. mais atterer l'attention sera la grand tableau quel pendra dans la beige mur. au premier plan sera une grand rouge fleur coquelicot. elle sera exception parce que cette fleur verra arriere-train. le brun toge ne regarda pas parce que il sera grossierement. d'un haute portee sera que une petale decidera un store pour une beau femme. quel surgit derriere la fleur. la femme nuet, seisuel, une visage regarde vers haut es les defait, long , brun cheveux activera notre imagination. elle egalement stragnera arriere-trein. sien la gauche bras, deshabille(opuszczona) sera une contraste sien de droiy bras. Le droit ..........(te zdania sa juz dla mnie za bardzo skomplikowane). quelque chose portee. nous devons pancer. quoi sa femme veut? qu'est-ce que est portee pour sienne? est-ce que le notre vie nous sommes semblable? tout le scene ne pas aura contuar. tout sera boueux on peu.