proszę o sprawdzenie czy wszystko w mojej pracy jest poprawnie.
z góry dziękuję.
mój pokój jest słoneczny i bardzo kolorowy, a przy tym bardzo oryginalny.-ma antresolę, na którą prowadzą kręcone schody. to tam stoi łóżko.
na dole stoi białe kreślarskie biurko, obok jest duża lampa, a po drugiej stronie regał z książkami. po prawej stronie jest balkon, cały zastawiony kwiatami.
ściana, na której są drzwi do pokoju jest w odcieniu 'czerwieni Pompei', to na niej wisi duże lustro i fotografie, pozostałe mają odcień jasnej szarości.
z lewej strony stoi komoda i sofa, naprzeciwko wisi podwieszony do antresoli bujany fotel. obok są drzwi do łazienki i schody. na środku pokoju leży beżowy dywan, a nad nim wisi żyrandol.
koniec.
-
ma chambre est ensoleillé et très colorée, et cela est très original- (nie wim jak powiedzieć że coś ma coś, tak normałnie odmieniająć avoir?) entresol lequel mener de l'escalier. Il y a au lit.
En bas de devenir blanches table a dessin, à côté d'un grand lampe, de l'autre côté d'une bibliothèque avec des livres. sur le côté droit du balcon, et tous se sont engagés fleurs. mur, qui est la porte de la paix à l'ombre "quot-rouge Pompéi", il se bloque sur un grand miroir et de photographies, d'autres ont une teinte de gris.
est à la gauche du canapé et commode, en face pewndre suspendu entresol de fauteuil. sont à côté de porte la salle de bain et escaliers. au milieu de la chambre est tapis beige, un lustre suspendu au-dessus.
fin.