opis mamy - prosze o

Temat przeniesiony do archwium.
Witam jako prace domowa zostalo mi narzucone wybrac styl dla mojej mamy
do wyboru mialam styl Ani - ubior poważny itd albo jej siostry Paulina - nosi wysokie obcasy itd.
Prosze bardzo o sprawdzenie błedów gdyż nie jestem pewna swojej pracy

Je préfère le style d'Anne pour ma mère. Le discret bijoux est plus élégant et luxeux. C'est beau quand il est patit mais briller. Le naturel est joli. Ma mère a 175 cm alors ce n'est pas nécessaire porter des talons haut. Les vêtements sérieux conviennent pour elle. Le discret maquillage rehause beauté et c'est joli. Le fort odeaur de parfum suffoque lest autres. Des jeunes fammes peut être provocante, mais ce n'est pas pertinent pour ma mère.
moje błędy z literówka
patit = petit
odeaur - odeur
oto moja porpozycja. Niestety nie zrozumialam co chcialas powiedziec w dwoch ostatnich zdanaich wiec ich nie poprawilam ,ale chetnie to zrobie jesli napiszesz po polsku. Wykresilam jedno zdanie na temat bizuterii nautralnej gydz moim zdaniem troche nie pasowalo (ale to tylko moje zdanie)

Pour ma mère, je préfère le style d'Anne. Le bijou est assez discret mais au même temps un peu de luxe et surement plus élégant. C'est beau quand c’est petit et brillant. Ma mère a 175 cm alors elle n’a pas vraiment besoin de porter des talons haut. Les vêtements classiques conviennent très bien à son profile. Un maquillage discret rehausse sa beauté et je trouve que cela lui va parfaitement.
Silny zapach perfum dusi inne osoby. Młode kobiety mogą być prowokujące ale to nie odpowiada mojej mamie.

« 

Pomoc językowa - Sprawdzenie

»

Życie, praca, nauka