Mam do napisania list o systemie edukacyjnym w Polsce. Coś napisałam, ale pewnie nie za dobrze. Proszę o sprawdzenie.
Droga Patris,
Bardzo się cieszę, że napisałaś. W Polsce studia są dwu stopniowe: I stopień (licencjat) trwa 3 lata, II stopień (magister) trwa 2 lata.
Jedną z lepszych uczelni językowych w Polsce jest Wyższa Szkoła Filologiczna we Wrocławiu. W Polsce są też college językowe.
Rekrutacja prowadzona jest przez Internet. kandydat wypełnia formularz zgłoszeniowy, następnie dostarcza dokumenty, płaci wpisowe i czeka na odpowiedź. Roczne czesne wynosi około 5000zł. Wpisowe to koszt około 300zł.
Z pracą we Wrocławiu nie będzie problemu. Moja rodzina i przyjaciele mieszkają we Wrocławiu. Oni pomogą w znalezieniu pracy dla Ingrid.
Chère Patrice,
Je suis très heureuse que vous m'avez écrit. En Pologne
études sont 2 progressif: I gegré (licence) durée 3 àges, II durée 2 àges.
Pour moi, la meilleure école est l'école de philologie à Wrocław. En Pologne il y a aussi linqual colleges. Le recrutement est conduire par Internet. Candiodat remplir un formulaire déclaration. Ensuite, fournir documents, payer inscription et attendre pour réponse.
Frais de scolarité annuels sont à peu prés 5000 zloty. Inscription ce coût à peu prés 300 zloty.
Avec travail à Wrocław il n'y aura pas de problème. Mon famille et amis habitent à Wrocław. ils vont aider trouver les travaux pour Ingrit.