Prosze potrzebuje pilnie pomocy....!!!!!!!!

Temat przeniesiony do archwium.
Prosze o pomoc w przetlumaczeniu opisu mojego pokoju prubowalam tlumaczyc ze slownikiem lecz nie znalazlam polowy slow...potrzebuje bardzo waszej pomocy gdyz nie poradze sobie sama i w dodatku jestem zagrozona z francuskiego.Prosze pomozcie mi......
Mój pokuj jest prostokątny.Jest wymalowany na dwa kolory morski i łososiowy.Na wprost drzwi stoi piec kaflowy na ścianie obok pieca stoją meble.Po lewej stronie od drzwi stoi sofa na której śpie. Tuż obok znajduje się stół przy którym się ucze i na którym stoi komputer.Obok stoi fotel obok którego znajduje się okno.PROSZE POMÓŻCIE MI.......
Spróbuj troche sama, nawet jeśli bedzie 3 kg błędów to i tak ktoś to poprawi ;-)))
Rozpocznę Ci : Mój pokój jest prostokatny. Ma chambre est rectangle.
A może lepiej : J'habite dans une chambre rectangle (mieszkam w prostokątnym pokoju)
On ma dwa kolory, morski i łososiowy. Elle a deux coleurs - marin et saumon.

Pozdrawiam
Ola
dzięki Olu na dobry początek
Ma chambre est rectangulaire. Elle est peinte en deux couleurs: marine et saumon.
Dalej spróbuj napisać sama. Oto kilka przydatnych zwrotów:
Il y a / se trouve- znajduje się
En face de - na przeciwko
A côté de - obok
Juste à côté de - tuż obok
Sur - na
le sofa
l'ordinateur - komputer
piec kaflowy - un four à carreaux
bardzo ci dziekuje
Ma chambre est rectangle. Elle a deux coleurs-marin et saumon. En face de porte se touve un four a correaux. A cote de fou se touvemeubles. Sur a gauche de porte se touve la sofa sur qui domir. Jouste a cote il y a table au quel apprendre et au quel il y l'ordinateur. A cote de table,fauteuil a cote de quel se touve fenetre.

Mozecie mi to sprawdzic bo to raczej nie jest poprawnie prubowalam jak tylko moge.......
1) Ma chambre est rectangle.
2) Elle a deux coleurs-marin et saumon.
3) Un four a correaux se touve en face de porte. - szyk- najpierw podmiot potem orzeczenie itd
4) A cote de four se trouvent des meubles.
5) Sur a gauche de porte est le sofa sur lequel je dors. (odmiana dormir - je dors, tu dors etc)
6) Juste à côté il y a une table à la quelle j'apprends.
7) Mon ordinateur est placé sur la table.
8) Auprès de table se trouve un fauteuil
9) En regard de fauteil il y a une fênetre.
mała korekta w 5)
A gauche de porte ...
wielkie dzięki Olu pa pozdrawiam
Ma chambre est réctangulaire. Elle est peinte en deux couleurs: marine et saumon. En face de la porte il y a un four à carreaux. A côté du four il y a des meubles près du mur. Un sofa sur lequel je dors se trouve à gauche de la porte. Juste à côté il y a une table sur laquelle je fais mes devoirs. Sur la table il y a un ordinateur. A côté de la table se trouve un fauteil et une fenêtre.
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

»

Pomoc językowa - tłumaczenia