CZY istnieje??? Pomóżcie:-))) Błagam!!!!

Temat przeniesiony do archwium.
Mon professeur prefere c'est un personne qui est honnetre et agreable. Il est aussi interessant a son sujet. il aime ses eleve. il ne donne rien de devoir et ses classes sont curieux. Il organize des excursion pour ses eleves.Il a sens de l'humore et il ne abaisser personne.il y a un proffeseur ideale dans mon ecole et ce personne est imitable.
Proooszę. ;-)
Proooooooooooooszę!!!
Mój ulubiony nauczyciel, jest osobą która jest uczciwa i uprzejma. Jest także ciekawy prowadząc lekcje. On uwielbia swoich uczniów. Nie daje trochę na zadanie i jego klasa jest zainteresowana. On organizuje wycieczki dla swoich uczniów. Ma poczucie humoru i nie poniża ludzi. Jest najlepszym nauczycielem w mojej szkole i godny naśladowania.


(Proszę, poprawcie mnie w razie czego, krótko się uczę:))
Ohhh. Chodziło o sprawdzenie!!!!!!!!!!!!WRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Hah tak myślałam, kiedy zobaczyłam pierwsze błędy. W każdym bądź razie trudno się tego domyślić po tytule.
To pomożesz?
Mon professeur prefere c'est unE personne qui est honnête et agreable.Lui- meme, il est interessant. Il aime ses eleveS. il ne donne rien de devoir et quand il enseigne ses lecon sont tres passionnantes. Il organiSe des excursion pour ses eleves.Il a sens de l'humoUr et il ne humilie personne.dans mon ecole il y a un profesSeur ideale et cette personne est imitable(i ta osoba jest "podrabialna", czyli możliwa do podrobienia- o to ci chodziło naprawdę?)

Il est aussi interessant a son sujet - nie wiem co chciałas powiedzieć? Że on sam jest interesujący? = Lui-meme, il est interessant.
Niestety brak akcentów, w moim tekscie też.
Wstaw w słowach: prefere, meme, tres interessant, eleves, ecole, ideal
un professeur ideal
moze chodzilo o godnego nasladowania:)
oh tak na pewno o to chodzilo, dopiero zobaczylam wpis Rhynny1, ale ze mnie gapa:)
W takim razie będzie: "cette personne est digne d'imitation"
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa