sprawdźcie mi to proooszę! :)

Temat przeniesiony do archwium.
Witajcie :) mam do przygotowania na lekję francuskiego krótką wypowiedź na temat postanowień noworocznych i nie tylko:) przygotowałam ją, ale prosze Was jako znawców tego pięknego języka o sprawdzenie:)

Je ne prends pas regulierement des resolutions. Le moment quand je prends le resolution est Le Novel et la Weille de Noel. (momentem w którym robię postanowienie, jest Nowy Rok i Wigilia Bożego Narodzenia) Je decide etre poli t qentille fille et je decrete dedier plus de temps puor etudes le francais. (postanawiam być miłą, i grzeczną dziewczynką :P i poświęcić więcej czasu na naukę francuskiego). Helas souvent je ne respecte pas mon resolutions parce-que je n'ai pas beacoup de la volante. (niestety czesto nie przestrzegammoich postanowień, ponieważ nie mam tyle silnej woli)

Niektóre zdania napisałam po polsku, byście nie musieli sie domyślac co chciałam napisać po francusku :)))
Bardzo dziękuję za każdą pomoc! :)
pozdrawiam!
saurine.
je ne prends pas souvent des résolutions.le moment où je les prends est le jour de Nouvel An et la Veille de Noel.Je decide d'être une fille polie et gentille. je decide aussi de consacrer plus de temps à mes études.
Hélas ,souvent je ne tiens pas mes résolutions parce que je n'ai pas assez de volonté.

»

Brak wkładu własnego