dni zajęć na uniwersytetach

Temat przeniesiony do archwium.
Witam,

W przyszłym roku wybieram sie na studia do Paryża, mniej więcej wiem jak wygląda to wszystko od strony formalnej. Chciałabym jednak dowiedzieć się, jak oczami studenat prezentuje sie jego przeciętny dzień. Ponieważ jednocześnie ze studiami, będę pracowała jako fille aupair, zleży mi, żeby wiedzieć, ile czasu dziennie trzeba poświęcić na wykłady, o jakich porach dnia sie one odbywają, czy środy są wolne od zajęć (czy może jakieś inne dni są wolne?), ile czasu pozostaje na pracę itd.

Z góry dzięki za wszelką pomoc i trzymajcie kciuki :)


Salut,

Je voudrais savoir comment on fonctionne comme un etudiant a Paris. Je vais suivre des cours a l'Universite l'annee prochaine et je voudrais savoir plus ou moins combien de temps faut il consacrer a l'apprentisage par jour, a quelle heure ont lieu normalement les cours, est-ce que les mercredis ( ou les autres jours) sont libres, combien de temps il reste pour travailler etc. C'est tres important pour moi de connaitre votre opinion, parce qu'en etudiant je vais aussi travailler comme une fille aupair et il faut que je sache deja si je suis disponible ec.

Merci en avance pour votre aide

M

 »

Życie, praca, nauka