AU PAIR na WAKACJE prosze o pomoc!!!

Temat przeniesiony do archwium.
witam
jestem studentka filologii ang i marzy mi sie wyjazd na okres wakacyjny do Francji(2-3 mies)czy ktos moze mi udzielic porad?
mianowicie czy jesli nie znam jezyka to mam jakies szanse na wyjazd?czy znacie jakies rzetelne biura oferujace wyjazdy?prosze o jakies linki

a moze ktos z was ma taka oferte na wyjazd/wymiane?

z gory dziekuje
jasne, ze bez znajomosci francuskiego znajdziesz cos.
Ja tak byłam 3 razy:P

wiec nie polecam biur, bo to tylko strata kasy, zajrzyj na www.aupair-world.net

a porady...hmm to zalezy, co konkretnie chciałabys wiedziec..;)

aaaa
no i oczywiscie polecam to forum: http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=357784&page=101

gdybys miala wiecej pytan- wal;)
dzieki cudowna jestes:]

wlasnie zastanawialam sie czy przez biura to za podroz placi sie samemu czy jest to juz wliczone w oplate dla biura?

jak udalo Ci sie wyjechac? korzystalas z tej stronki?
w ogole jesli bys zechciala udzielic mi wiecej info to moj mejl [email] ;]

pozdrawiam
chętnie Ci pomogę, tylko jak piszę na Twojego maila to dostaje email zwrotny...masz moze jakis inny namiar na siebie??;)
bardzo Cie przepraszam wlasnie widze ze zle wpisalam ten adres oto on:
[email] o teraz juz dobrze;] bede naprawde wdzieczna;]
Cześć Neta, ja jestem dokładnie w takiej samej sytuacji :) po ang mówię płynnie (i też studiuję filologię ang!) i mam propozycję, żeby wybrać się na au pair do Francji ( a z tym językie łatwo się domyślić, jak jest)... co postanowiłaś w końcu?:) pozdrawiam!!
Dziewczyny, przeciez sa tez rodziny francuskie, ktore chca dla swych dzieci au-pairke mowiaca po angielsku!
Chyba ze chodzi Wam o szlifowanie francuskiego? - Tacy tez sie znajda!
(Polecam z calego serca au-pairkowanie, nieocenione doswiadczenie!)
A wiecie moze, ile taka aupairka moze miec maksymalnie lat? W ogloszeniach Francuzi pisza, ze szukaja aupair np. do 22 lat?