Francja - PRACA 2010

Temat przeniesiony do archwium.
Witam!Jestem studentką 1-go roku filologii romańskiej i próbuję znaleźć pracę we Francji. Najchętniej przy winobraniu, lub jakichkolwiek zbiorach. Gubię się już w tych wszystkich stronach internetowych.Jeśli jest ktoś, kto zechciałby mi pomoc w żmudnym poszukiwaniu zajęcia na wakacje, byłabym niezmiernie wdzięczna.

Pozdrawiam!
Ola
[email]
Witaj.
A nie myślałaś o tym ażeby pracować jako au pair?? Wydaje mi się że ta praca jest niej męcząca niż harówka przy zbiorach. Jest mniej płatna, ale masz mieszkanie i wyżywienie zapewnione. No rodzina może ale nie musi zapisać cie do szkoły językowej. Ja jadę już w czerwcu na 3 miesiące. I jestem taaaaaka szczęśliwa!!!
Jeanne, pamietam jak pisalas, ze masz juz pare propozycji. Gdzie szukalas rodzinki? Na greataupair?
Nie na aupairworld. I taka fajna rodzinka mi się trafiła!!!!!! To jest samotna matka z dwuletnią córeczką-aniołkiem. Będę miała własne mieszkanie, lekcje francuskiego przez internet, duże zarobki i mnóstwo czasu wolnego. Lepiej trafić nie mogłam:)
A moglabys zdradzic jak sie "zareklamowalas" w swoim profilu, ze paru rodzinom spodobalo sie Twoje ogloszenie?
To nie było parę tylko ok 27:) Nie wiem co zrobiłam... Po prostu napisałam prawdę o sobie. Że mam duże doświadczenie w pracy z dziećmi, bo jestem wolontariuszką w domu dziecka, że opiekowałam się dziećmi sąsiadów, że potrafię sprzątać, gotować i tp. Ja wysłałam ponad 170 wiadomości do rodzin:) Dostawałam masę odpowiedzi negatywnych ale były też i te pozytywne;) Nawet kilka rodzin napisało do mnie pierwsze. A Ty też szukasz rodzinki?
gratulacje jeanne!:)

Chciałam Cię zapytać co znaczy dokładnie to co napisałaś;
''Będę miała własne mieszkanie, lekcje francuskiego przez internet, duże zarobki i mnóstwo czasu wolnego. Lepiej trafić nie mogłam:)'' ?

Ile wolnego bedziesz miec ? Duże zarobki dla fille au pair ? pozdrawiam !:)

Sama szukam pracy jako fille au pair...
A dziękuję:)