praca, wakacje 2011

Temat przeniesiony do archwium.
Witam,

jestem studentką romanistyki. Poszukuję pracy w okresie lipiec-wrzesień lub październik.
Najlepiej w charakterze au pair. Jakby ktoś potrzebował to proszę o kontakt : [email]

Jak wygląda kwestia szukania przez agencje? Czy ktoś posiada doświadczenie w tej kwestii, którym chciałby się podzielić?
witam :)
również jestem zainteresowana pracą w okresie wakacji, ale niestety nie orientuję się zbyt dokładnie jak wygląda szukanie pracy przez agencję... są fajne stronki dla au pair ale nie wiem czy nie jest troszkę za późno na rejestrację teraz, może wypowie się ktoś bardziej zorientowany...?

co do mnie to studiuję pedagogikę, mam stały kontakt z dziećmi i spore doświadczenie, znam podstawy j. francuskiego, jednak zdecydowanie lepiej j. angielski, więc jeśli tylko ktoś słyszałby o ofertach pracy w charakterze opiekunki to proszę PISZCIE! :)
Cześć :-)
Ja chciałabym bardzo wyjechać jako au-pair nad Wybrzeże Lazurowe. Zastanawiałam się nad agencją i chyba skorzystam z ich usług. Ale tylko z tego względu że pojadę pierwszy raz.
Termin: koniec września, październik.
Życzę powodzenia w znalezieniu rodzin i udanego pobytu.
Pozdrawiam!
a może po prostu

http://www2.pole-emploi.fr/espacecandidat/nicola/InitialiserCriteres.do
na początku lipca jadę z dziećmi (3) do górnej normandji-havre i okolice, napewno będę potrzebowała opiekunki przynajmniej do czasu rozpoczęcia roku szkolnego; możemy się dogadać w zamian za pokój, wyżywienie, opłaty, net; chcę znaleźć pracę na nocki i w godzinach porannych więc mało roboty będzie pry dzieciach, a po mojej pracy ja się zajmuję moimi dziećmi-wiadome meil: [email]
Siemka, ma ktoś z Was namiary na jakąś pracę, ale na TERAZ? :D Tragedia, pojechać do Francji w ciemno ^^ wiem ze sezonu jeszcze niema bo słyszę to kilka razy dziennie, ale może ktoś jest w stanie mi pomóc ? :D Najlepiej południe(bo jestem w Ales), ale wdzięczny będę za podpowiedzi z całego kraju ;) Pzdr z fr